Loading...

Píšeme, jak se mluví

Mnohokrát se pohybuji na internetu a jen čtu. Není to snadné, protože mám pocit, že z webů na mě mluví hlasy robotů, protože každý kdo píše myslí na pozici ve vyhledávači a ne na člověka co text opravdu čte a potřebuje mu porozumět. Když je copywriting správně provedený, tak je první ve vyhledávači a nezní jako hlasový asistent ve Vašem telefonu.


Ke psaní textů jsem se dostal v nadnárodní společnosti, kde nebylo lehké vymanit se z korporátního jazyka, protože byl všude kolem. Ve chvíli kdy jsem si vyčistil hlavu od všech těchto nesmyslů jsem začal psát pořádně. Upřímnost je ve psaní nejdůležitější. Značce musím, než napíšu čárku textu, bezmezně věřit. Znát výrobní proces, myšlenky autorů a hlavně úmysly.

Protože věřím ve sky-lark, který je plný mých myšlenek a úmyslů, můžu mít ve psaní naprostou svobodu. Tvořím náš obsah, vyrábím každý web a veškerá videa a fotografie projdou mýma rukama. Není nic, co by neprošlo desetkrát kontrolou a proto si můžu být jist tím, že sám neporušuji své vlastní morální zásady. Proto, věřím ve sky-lark.

Když už píšete text pro Váš web, vaše letáky nebo pro Vašeho dabéra – nechcete aby zněl jako korporátní e-mail. Vaše značka mluví jako člověk. Má svou osobnost a hlavně svůj nezaměnitelný hlas.